~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Cina - 14 september 2008 18:15

Usch idag har jag vart totalt orkeslös, har inte gjort något annat än lagat mat. Jag skulle åka till Torshälla o hälsa på Monicas mamma men hon var så dålig idag så jag hoppade över det. Och det kanske var tur det för jag vet inte vad som felar idag men jag är trött o frusen. Min kropp vill inte lyda mig alls. Ändå har jag sovit gott inatt. Kan ju vara så att jag i mitt undermedvetna tänker på morgon dagen då jag åter skall till ångestmottagningen o börja min KBT skall som vanligt vara där kl 13:00 och sedan på onsdag skall jag träffa min chef som jag inte har sett på 1½ år. Det kanske är det som ligger o gnager längst bak i huvet på mig.

Det har vart sol idag men kallt som fasen tycker jag. Skulle ha vart ute o fotat lite men si det orkade inte kroppen. Måste ta mig i kragen o gå ut o fota lite fina o färgglada träd.


Vad det beträffar ny mobil så vart det ingen ny jag hoppar över det tror jag. Skall leta vidare, jag hade bjudit på en på tradera men budet vart för högt tycker jag men den går ut imorgon, men jag lägger inget nytt bud på den. Den var sprillans ny iallafall enligt vad det stod men det kan man ju inte vara säker på heller. Så om det blir en ny så köper jag nog den i en affär då vet man vad man får. Har lite svårt att lita på Blocket o Tradera efter alla skräck historier man har hört. Jag vet att det var en kompis till mig vars son köpte en nu "burk" till datorn o betalde o väntade o så kom då paketet men vad fanns inne i det då............JOOOOO 2 st tegelstena hur det vart med detta vet jag inte för vi har inte sådan kontakt längre. Jaja det var lite om detta.......


Ikväll  blir det att titta på ENSAM MAMMA SÖKER!!!!


Ha nu en fortsatt fina söndagskväll!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards