~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Cina - 15 september 2008 19:03

Jag har fått en utmaning av Agge


5 saker i min frys:

Köttfärs, gös, bullar, kakor, is


5 saker i min garderob:

jeans, koftor, toppar, kjolar o skinnkläder


5 saker i mitt badrumsskåp:

Parfym, schampoo, spray, deo, kam


5 personer jag utmanar vidare:

Frufiona, Lillis, Helena, Ugglan, Malin

Av Cina - 15 september 2008 16:13

Ja allt gick bra idag på mitt möte. Vi pratade bara lite runt testerna jag har gjort och vad KBT går ut på o hur det kommer att gå till. Jag kommer att få berätta hur misshandeln gick till in i minsta detalj o Gunilla kommer att ställa frågor på resans gång. Det kommer att vara som ett "förhör" och det kommer att hålla på i 1½ timma på måndagen den 22/9 sedan kan det ta upp till 1 år innan vi är klara. Ja vad säger man, kämpigt kommer det att bli men jag hoppas verkligen att detta ska hjälpa mig att komma ifrån min panikångest. Och jag har valt att berätta för henne, jag hade valet att skriva ner hela förloppet oxå men det tycker jag tar för mycket tid.


Sedan ringde dom från ljusterapin idag och den får jag börja den 13/10 och det är då 10 ggr som det var tidigare o det ser jag verkligen fram emot. Och det är ju tur att man har frikort fram till sista mars 2009.


När jag hade vart på mitt möte idag så åkte vi ut till Maxi o skulle handla lite o kan ni tänka er de hade precis fått hem fårskinnstofflorna o jag bara dök på ett par. Sååååå underbart sköna är dom o ett billigt pris tycker jag. 199:- är ju inte mycket pengar idagens läge. Så nu skall inte jag frysa om mina fötter i vinter för här är det himla kallt på golven. Tror fasen inte det finns någon isolering under betongplattan. Men dom säger ju att det är kallare att bo på markplan eller det vet jag ju att det är.

Bild på dom nedan.

 



Min vän Monica som jag har skrivit om tidigare förlorade sin mamma igår kväll 21:35. Jag talade ju med Monica kl 17:30 o då även med hennes mor o hennes mor sa till mig...."Åhhhhh Carina så jävla jobbigt detta är ujujuj fy sjutton" och jag sa att det förstår jag att det är. Men hon orkade inte stå emot det var slut på dryga 20 min. Skönt för båda parter att det äntligen är över, o att man slipper ligga o vänta på att man skall dö för hon var ju klar i huvet hela tiden. VILA I FRID GUNVOR.


Ha en fortsatt bra måndag em/kväll mina bloggvänner o läsare


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards