~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Cina - 16 september 2008 19:02

Idag har jag handlat fröer som skall sättas ner i VÅR i min lilla täppa.

Det är Dagliljor som är korsdade och kommer från USA skall bli så spännade o se vad det blir av dessa. Här får ni se bilder på dessa skönheter.....Är dom inte vackra så säg!!!!!


 




Av Cina - 16 september 2008 13:38

Idag skiner solen o det blåser en svag vind. Så jag passade på o gick mig en runda o givetvis hade jag kameran med mig. Tog lite bilder på lite fina lönnar som står uppe vid våran vårdcentral. Och så lite andra foton ni får hålla till godo med dessa idag.

Visst är väl färgerna underbara!!!



 





En massa rönnbär men jag tycker det är så fina dessa träd.


Kastanjeträd som är fulla med kastanjer


Och så till slut en liten nyponbuske som inte hade allt för många nypon.



Ha en forsatt bra tisdag alla mina bloggvänner och läsare.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards