~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Cina - 21 september 2008 22:36

Ja det var lite snabbaryck detta men jag är tillbaks här nu!

Trivdes inte med den andra bloggen!

Ja jag vet att jag är en riktig hoppjerka men nu får det bli så här!

Kramen på er alla.....

Av Cina - 21 september 2008 22:17

Idag har vi vart ute i det fina vädret o tagit upp dessa STORA tagetesen fy tusan kommer inte att sätta dessa nästa år utan då får nog mamma ha dom kvar. Men jag har tagit reda på blommor så det kommer att finnsa frön kvar av dom om det är någon som vill ha. Jag har bara sparat dom som är dubbla o ser ut som nejlikor.
Vi har oxå plockat ner de sista vindruvorna. Dom är kanon goda kan jag tala om.
Fasen att jag inte kan dela med mig av dom till er alla mina bloggvänner.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards