~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Cina - 24 september 2008 15:52

Ja inatt har ja verkligen haft kuddkrig, visst kudden är säkert bra men man måste nog vänja sig vid den. Det knastrade ju i öronen av alla dessa skal när rörde på huvet.....hahahahaha svårt att somna men till slut så kom väl John Blund med sitt sovpulver.......Vi får väl se hur det bli inatt.



------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja nu har jag vart iväg och vi har fixat smörgåstårtorna och det vart smarriga saker vill jag lova. Skulle ta kamerna med men den stog nu hemma så det vart inga foton idag. Ni får vänta tills imorgon för då skall jag fota dom.


Hoppas ni haf en lika strålande solskensdag som jag har haft det är riktigt varmt o skönt ute.


Nu skall jag ta o lägga in en toning i håret så får vi se vad det blir av det!


Det får bli blommor från min egna täppa imorgon. Tack för era fina kommentarer i tidigare inlägg..........

Så här vart buketten, den vart väl fin!!!????

Av Cina - 24 september 2008 08:05

Ja idag skall jag åka till min vän Monica och hjälpa henne göra 5 stycken stora smörgåstårtor till begravningskaffet imorgon. Ja bakade en långpannekaka igår som vi ska ha till i morgon oxå. Monica är trött o sliten så jag tycker att jag vill hjälpa henne lite. Tycker att man ska ställa upp om man orkar o kan, sådan är jag iallafall........


Visst kan jag ta av mina rosor o lite åbrodd i min handbukett imorgon eller ser det mycket dum ut???????  De e inte för att jag är snål på något vis utan tycker det skulle kännas bra om Gunvor fick något från min lilla täppa.












































------------------------------------------------------------------------------------------------













Måste oxå få visa vilka fina köksblommor jag köpte till mig här om dagen.

De heter korallbär o de luktar när man tar i bladen, men det luktar inte parfym precis.....=)) Men tycket att de var himla fina i färgerna.







Ha en fin dag mina bloggvänner o alla läsare.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards