~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Cina - 29 september 2008 19:09

Ja nu har jag då äntligen eller vad man nu säger börjat med KBT. Har ju vart en himla massa förberedelser innan star med olika tester både hit o dit! Men jag säger bara FYFAN så jobbigt detta var/är o kommer att bli framöver. Det var som att sitta i ett förhör hos polisen ( jag har aldrig gjort det) men man har ju sett på tv. Det var jobbiga 1½ timma o mycket tårar o så. Och jag fick sådan ångest medan jag satt där så vi fick avbryta o ta en liten paus o dricka lite vatten. Och så här kommer det att bli framöver nu. Gunilla sa även att jag kommer att må dåligt nu ett tag tills jag har fått ur mig allt. Och hon är bara för rar denna människa hon sa så här: (Ja kommer att åka på kurs till Borås imorgon o kommer åter på torsdag men är det så att du vill prata så är det bara att ringa för jag har telefon på BARA FÖR DIG! För jag vet hur du kommer att må efter detta.

Hon satt även o höll mig i handen när jag berättade.) Och ingen psykolog har vart som Gunilla så det känns bra trotts allt. Men som sagt det kommer att bli tufft. Nästa tid är den 9/10. Så det är ju lite vila nu.

Det är såååå skönt oxå att veta att jag har ER MINA BLOGGVÄNNER!!!!

Ni är GULD VÄRDA!!!!!  TACK för att ni stöttar mig o för att ni finns!

Av Cina - 29 september 2008 10:22

Ja som ni kanske förstår så fortsätter mitt kuddkrig. Vet inte om det är den jag får så ont i kroppen av. Men det tycker jag är mycket långtsökt.

Fast visst det går ju bättre o bättre. Håkan gillar kudden han har INTE alls så ont i nacken längre, o det är ju kanon om det håller i sig. Kudden är ju så tung så man orkar ju nästan inte flytta den eller vända på den. Ja vända på den det behöver man ju inte det är bara att borra ner huvet så det blir en grop....hahahahaha. Den är ju inte alls varm som alla andra kuddar blir efter ett tag. Så kudden i sig är nog väldigt bra är väl bara fel på mig som tycker att den är som en tegelsten.


Även idag verkar det bli ett underbart soligt väder. Men jag kan ju inte ta mig för med något på fm skall ju iväg kl 13:00. Jag har så svårt att börja med något när jag vet att jag skall iväg en viss tid.


Är riktigt nöjd med gardinerna i datarummet det vart så ljus o fint!

Så nu skall jag snart sy mina vardagsrums gardiner. Jag fick tyg av mamma som hon hade köpt till mig. Är kul med gardiner tycker jag. Ja ja nu skall ta o sätta på en kopp kaffe innan vi skall iväg. *SUCK* vill inte!!!!! MEN JAG MÅSTE!!!!!! JAG VET...........


Ha en fin dag vart ni än befinner er!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards