~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

KBT idag!

Av Cina - 23 oktober 2008 18:01

Ja idag var det då dags för min KBT igen förra veckan var hon ju sjuk. Det gick väl ganska så bra idag men fytusan så jobbigt detta är. Man vänder ut o in på sig själv. Och man är totalt utmattad när man kommer därifrån.

Ja skulle ha gått med min sonhustru på konsert ikväll, men jag orkar inte det. Och detta hade jag sett fram mot. Det är konsert i Tomaskyrkan här i Västerås men en kille som kallar sig KINGEN han var med på allsång på skansen i sommras och har även vart med i The Boppers. Detta hade säkert vart en upplevelse men jag får lov att hoppa av detta.

Men i helgen skall jag o min sonhustru och hennes syster gå på ÄNGLAMÄSSAN det skall bli roligt för då har mitt mående blivit bättre. Kolla gärna in på deras hemsida. Jag är ju tarotläggare så detta skall ju bli kul.


------------------------------------------------------------------------------------------------







Jag har just nu tagit ut en Helgskinka ur ugnen det skall bli gott o tjuvstarta lite på julen. Är ju himla billigt pålägg om man tänker efter. Men man skall oxå gilla skinka annars kan det vara just detsamma. Och i detta hus är det inte bara Håkan o jag som gillar det utan även våra 3 kissemissar...=)) kom inte o säg att de e bortskämda för det är dom inte *asgarv*


Ha en fortsatt bra torsdagskväll, själv tänker jag slappa ett tag!



NI GLÖMMER VÄL INTE MIN UTLOTTNING LITE LÄNGRE NER PÅ SIDAN!!!!!


 
 
agge

agge

23 oktober 2008 18:30

Vad synd att du inte orkar gå på koserten ikväll...men jag förstår att du har det jobbigt efter terapin.....Ta det lugnt du ikväll. Vad kul med änglamässan, men tyvärr jobbar jag...
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 oktober 2008 21:52

Att det är så kämpigt och jobbigt för dig på KBT känns tungt, men tycker du är riktigt duktig som fullföljer detta, det är så viktigt för dig och din framtid. Tråkigt att du inte har ork att följa med på konserten i kväll, men det kommer flera tillfällen se det så. Änglamässan blir nog riktigt roligt för dig, du har ju det intresset så det kommer att ge dig mycket.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

23 oktober 2008 21:52

Vad trevligt att gå på en mässa, själv ska jag ta med de stora tjejerna o maken o gå på spökvandringen på kvällen.
HA det gott
Kram

http://bizzab.bloggagratis.se

 
caritha

caritha

23 oktober 2008 21:58

Hoppas du mår bättre nu ha en lugn kväll/caritha

http://caritha

 
Monica

Monica

23 oktober 2008 22:00

Vill önska dej en trevlig helg!

Men cina då, tycker du att Mikael Persbrandt är otäck...han som jag tycker är så charmig, men smaken är olika...som tur är.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

23 oktober 2008 22:01

Låter kul att gå på änglamässa. Kram

 
Marianne

Marianne

23 oktober 2008 22:30

Tråkigt att du missar konserten. Men du har ju haft en jobbig dag, så ta och slappa och mys tillsammans med gubben. En skinksmörgås och en kopp te är inte helt fel en torsdagskväll.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

23 oktober 2008 23:14

Hoppas ni får en bra helg,och att ni får trevlig på mässan!
Kramen

http://Mallan1988

 
lillis

lillis

24 oktober 2008 07:38

Förstår att det är jobbigt att vända ut och in på sig.Synd att du missade konserten,men du får se fram mot mässan.
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

24 oktober 2008 08:30

jag tänkte på dig när jag såg änglamässan,de kul för dig
ha de bra
cattha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards