~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 november 2008

KAN ni tänka er.................

Av Cina - 15 november 2008 19:28

att jag börjat sticka lite smått, är ju tvungen att försöka mig på detta o känna hur det känns i mina armar. Blir ju inspererad av alla mina duktiga bloggvänner som stickar så mycket snygga saker. Ja var iallafall o inhandlade lite pälsgarn idag igen o så började jag sticka en ny halsduk.

Ja det blir att ha att byta med i vinter. Kom även på att jag ska ta o sticka en vit till Håkans syster efter jag har stickat denna. Jag gillar ju detta garn roligt att sticka av. Bilden ni ser nedan har jag stickat nu på em och det går fort vill jag lova. Dessa färger gillar jag oxå är ju lila i naturligtvis, men det vet ni ju är min älsklings färg.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin lördagskväll!!!!!

 
 
Marketta

Marketta

15 november 2008 21:28

Ta det försiktigt med stickandet. Jag kan inte sticka alls för direkt ont i mina armbågar. Annars skulle det säkert vara roligt att sticka en halsduk. Jag stickade ju dukar förut.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

15 november 2008 21:34

Jättesnygga färger i den halsduken....bra gjort

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marketta

15 november 2008 21:57

Nej, jag är med i animeringskursen. Vi skall göra 2 st animerade banners.

Den stora skall det vara 4 olika animeringar i.

Kramizzar
Marketta

 
Marianne

Marianne

15 november 2008 22:10

Snygg halsduk. Jag hoppas du kan fortsätta att sticka utan obehag i dina armar.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Skogsfrun50

Skogsfrun50

15 november 2008 22:55

Jätte snyggt garn o färger.. Flitig som en myra är du med. Fint änglakort.. Allt känns bättre nu.. OCh JA jag vet att du har rätt.. Och jag har börjat..
Kramen

http://skogsfrun50.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

15 november 2008 23:17

det var läckra färger, som tilltalade mig oxå..Men garn är ju dyrt idag..Men visst är det kul att sticka,.Skulle bara vilja ha lite mera tid,..Kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ruth

Ruth

15 november 2008 23:59

Så roligt att du börjar sticka igen, men sitt inte för länge och intensivt så du får ont, du överanstränger armarna i onödan. Ett härligt garn, och den halsduken du nu stickar kommer att matcha den nya jackan som kommer. Du är så arbetsvillig och duktig.
Kramen och god natt !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

16 november 2008 00:02

Jätte fin färg:D
Kram

http://Vingklippt

 
Corina

Corina

16 november 2008 19:10

Tydligen en smittsam åkomma detta stickande :) Aktar mig noga eftersom jag vet att mina axlar skulle protestera å det gruvlgaste om jag tog fram stickorna :) Fint blir det i alla fall, härliga färger !

http://wanilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards