~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

En händelselös dag idag!

Av Cina - 23 november 2008 18:01

Idag har det inte hänt så mycket här hos mig har nog vart lite lat idag. Jag bakande en mjuk pepparkaka på förmiddagen och sedan så gjorde jag en kålpudding till mat idag. Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Kollade på repricen på Dansbandskampen som jag tycker är mycket bra o underhållande. Är ju lite svårt på lördagskvälla när både stjärnor på is o dansbandskampen går samtidigt fast på olika kanaler. Då är det bra att det går att kolla i repris. Och jag säger bara HEJA LARZ-KRISTERZ det är dansband som det ska vara dessa unga musiker de spelar mer mordent och det tilltalar inte alls mig. Visst Scotts är skitduktiga men inte mina favoriter....


Kom på att jag har ett gammalt idolkort på min xmans orkester o tänk att de har ju nästan samma kläder som Larz-Kristerz. detta kort är taget i slutet av 70-talet och fotografen är faktiskt jag.

Denna orkester finns inte längre den är nedlag då min x-man

dog 2006.

Men det är roligt att ha detta kort kvar!

Högst uppe från vänster Anders Sundius, Åke Hellgren

Längts ner från vänster Bernt Hellgren, Rolf Albert och Tore Hellström.








Ikväll blir det att kolla på ensamm mamma söker o nu är det

väl näst sista programet, spännande!!!!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin söndagskväll.



 
 
Inger

Inger

23 november 2008 19:50

Javisst är det synd att de programmen går samtidigt..Jag såg faktiskt oxå repriserna idag, pgr av att vi missade det igår...
Vi har oxå en massa snö i sthlm.. vitt och fint...kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Marketta

Marketta

23 november 2008 20:43

Ooj, vad mycket repriser jag har fått se på eftersom jag har jobbat eftermiddag och natt. Så en del har jag spelat in, men en del kunde jag ju inte så jag blev tvungen att titta på repris. Snart skall jag iväg på min sista nattskift för den här gången.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

23 november 2008 21:09

Håller med dej om att Larz-Kristerz är bäst.Jag har också sett på ensam mamma söker och det var ju det sista programmet. Jag kom på mej själv med att jag satt med ett leende på läpparna, det var ju såå romantiskt och känslosamt. I morgon ska jag skriva till Johanna och tala om att det finns en Alex i Valunda...hon har ju växt upp i det huset.
Vilken pingla på kortet, du är jättesöt.
Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

23 november 2008 22:51

Jag tittar inte på något av de programmen. Men jag förstår att de är uppskattade av dem som tycker om dansbandsmusik och isdans.
Däremot hade jag inte tackat nej till kålpudding om någon skulle bjuda på det.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

24 november 2008 06:56

Vad kul att se ett äldre kort på Albertz,jag tittade oxå på reprisen på dansbandskampen
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

24 november 2008 12:04

Kikade också på reprisen på dansbandskampen men jag vet inte jag vad jag ska säga....var i varje fall roligt att få lyssna till Jannez...dom har jag dansat mycket till:) Har blivit gubbar av dom också *S* Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards