~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Cina - 7 december 2008 19:20

Nytt inhandlat pälsgarn på tradera.


 Även jag har börjat sticka pulsvärmare.

Började idag på ett par o jag har en klar.

Den andra skall jag sticka imorgon när det är ljus för dom är svarta

och man ser så dåligt i kvällsljus iallafall jag.

ja ni får väl se dom när jag blir klar.



Sedan imorgon skall jag åka tillbaks med min ljuslykta för den är helt sned

det är taket som man öppnar det är något fel på man får vara 2 st för att kunna öppna o stänga men det skall väl inte vara några stora problem för jag har ju kvittot kvar. Och jag vet att det finns/fanns 33 på lagret.


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin söndagskväll.

Av Cina - 7 december 2008 16:10

Ohhh ljuslyktan fanns kvar i den storleken jag ville ha den i. Den är 69 cm hög och det hänger 6 st värmeljusbehållare inne i den. Tycker den är såååååå fin. Och den pryder sin plats här hemma hos mig. Jag satte dit en tomte på botten som jag tyckte skulle passa bra nu till jul. Visst tusan är den fin!!!???? Hade tänkt att ha den på golvet men näää den fick stå på ett bord istället då ser man den bättre.

Av Cina - 7 december 2008 09:30


 

När andra ljuset brinner

vi julklappar syr

och vi bakar kakor

och har ett fasligt styr




Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards