~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Cina - 6 januari 2009 18:37

Nu skall det bli riktigt skönt att det blir vardagar igen man är alldeles dagvild man vet inte vad det är för dag. Idag har vi inte haft så kallt bara -2 och det kom några fjun med snö eller om det var rimfrost det vet jag inte. Idag har Håkan vart över till Karin och hjälpt henne sätta upp gardinstänger i v-rummet. Så nu hoppas jag att hon fått upp gardiner.

Annars har det inte hänt så mycket här idag. Jag har beställt en Ålands kryssning till Karin o mig i februari så nu har vi något att se fram emot.

Sedan har jag gjort en annan grej oxå men det tänker jag inte tala om nu det får ni höra om längre fram. Allt skall först gå i lås som man säger.

Imorgon skall jag ta o baka lite får se vad jag hittar på. Alltid blir det något!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig kväll!

Av Cina - 6 januari 2009 10:03

Klicka för mer information om detta ordspråk! Goda vänner kan göra allting tillsammans

men bara de bästa vänner

kan göra ingenting tillsammans.

   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards