~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Cina - 21 januari 2009 22:05

Idag på förmiddagen så var jag med min väninna Karin ut och köpte jeans till henne. Ja jag fick ett par jeans jag med med dom är till sommaren för de e "korta" allts pirat eller vad det heter. Det var halva reapriset så det vart 112:50 för dom o det tycker jag är lagom pris=))


När jag kom hem så rev jag ner julgardinerna och satte upp mina fina VÅR gardiner så nu har jag släppt in tidig VÅR i köket. Oj vad jag längtar dit...


Imorgon blir det en tur hem till mamma o pappa och har jag tur så kanske jag får min väska. Jag vet att de är påväg hem nu men vet ej när de landar imorgon, det får bli en överraskning.


Nu har jag kollat på Semestersvenskar och Made in Sweden på tv.

Den där Kim som är med i Made in Sweden verkar vara en riktig velpotta, ja vi får väl se hur det kommer att gå detta.


Ha en fortsatt fin onsdagskväll!

Av Cina - 21 januari 2009 09:24

Att samtala med en vän är i själva verket

ingenting annat än att tänka högt.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards