~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under januari 2009

Av Cina - 29 januari 2009 09:32

Klicka för mer information om detta ordspråk! Det är mänskligt att fela, men gudomligt att förlåta.

Av Cina - 29 januari 2009 09:27

Har om dagen så hade Anki en liten bild tävling som jag vann så jag fick denna fina Awarden. Tusen tack Anki!!!

Av Cina - 28 januari 2009 19:33

nu får jag snart tuppjuck på att inte få detta garn. Det kom alltså inte i dag heller....*GRRRRRR* så arg jag blir! jaja inget är som väntans tider sägs det ju.

Idag på fm kom Karins man hit o ville låna datorn för att betala lite räkningar, dom har inte fått sitt internet ännu. Men det skall nog snart funka för dom. Sedan på em fick jag ett sms av min syster som undrade om vi var hemma för dom ville ha kaffe. Ja visst hade jag kaffe så syrran o mamma o pappa kom förbi här och tog en fika. Alltid trevligt när de kommer på besök. Men idag var pappa trött det syntes på honom.

Nu på em börjde det snöa lite smått här men det vart bara ett puderlager och inget mer som tur var. Imorgon är det dags att handla lite igen o jag måste göra lite bankärenden. Skall försöka mig på att använda internetbanken men jag fattar ju inte detta så jag måste få en ny kod till lilla dosan för jag har ju försökt att logga in för många gånger. Men nu hoppas jag att jag skall ära mig detta ska väl inte vara så himla svårt tycker jag. Men allt är ju svårt i början innan man lär sig. "Alla barn i början" hahahahaha.


Ikväll blir det att kolla på tv först e det ju Semestersvenskar och sedan Made in Sweden o det måste man ju se, undrar hur det kommer att gå.


IDAG ÄR DET 1 ÅR SEDAN MIN SON HUSTRU GENOM GICK SIN FETTMA OPERATION. OCH UNDER DETTA ÅR HAR HON VART JÄTTE DUKTIG.

NI SOM VILL GRATTA HENNE O LÄSA VAD HON SKRIVIT IDAG FINNER HENNE HÄR


Önskar alla min bloggvänner o läsare en fortsatt fin onsdagskväll!

Av Cina - 28 januari 2009 10:18

Klicka för mer information om detta ordspråk! Den som inte är vän med sig själv

har svårt att vara vän med andra.

Av Cina - 27 januari 2009 17:08

Inget garn idag heller.......*morrar högt* men det tar kanske en vecka vad vet jag.

Men jag har ju betalt det redan så mantycker ju att dom då ska packa o sända iväg det. Men det kommer när det kommer.

Fast jag är ju lite stick sugen.


Idag har jag ju haft långkok så dagen har vart upptagen med det.

Så nu har båda mina grannar fått rotmos

 hoppas att de tyckte det var gott.

Och nu har jag 4 stora byttor med rotmos som jag skall frysa in,

 kanske ta med till mamma o pappa i veckan när vi skall dit.

Annars har det inte hänt så mycket här hos mig idag.

Håkan har vart duktig idag och dammsugit hela lägenheten, fast han har så ont i sin kropp nu när det är sånt här väder.


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin tisdagskväll.

Av Cina - 26 januari 2009 18:42

Inte fick jag något garn idag men det är bara att vänta tills det kommer.

Ruth undrade om jag inte stickade strumpor , kan jag säga att det gör jag inte kan inte sticka hälen och sedan gillar jag inte att sticka med strumpstickor alltså 5 stickor. Jag får nog så snällt vänta tills garnet kommer.


Idag har jag vart till Gunilla på KBT och det gick väl bra idag oxå. Så den 23/2 skall jag träffa min Chef och han o jag skall åka ut o träffa lite handikappade på olika boenden som han är Chef på. Så jag kommer över min ångest mot dom.

Jag hoppas att det kommer att gå bra så jag inte får panikångest, men då vet jag ju nu hur man hanterar den. Fast jag hoppas att jag slipper hantera den överhuvudtaget.


Var och handlade lite efter min träff idag och då vart jag så sugen på rotmos och fläsklägg så det skall vi äta imorgon.

Är ju ett långkok så man måste ha lite tid på sig.

Så har jag lovat min kära granne rotmos imorgon.


Ikväll blir det tv skall kolla på när Magnus och Emma gifter sig!


Ha en fin kväll alla mina bloggvänner.

Av Cina - 26 januari 2009 09:10

Klicka för mer information om detta ordspråk! Att leva är inte tillräckligt.

 Solsken, frihet och en liten blomma måste man också ha!



Av Cina - 25 januari 2009 22:34

längtar efter mitt garn, hoppas att det kommer imorgon men det tror jag inte eftersom det var i fredags jag beställde det! Men hoppas kan man ju. Hade vart rart att ha det idag när det har vart en sådant tråkigt väder. Visst jag kan sticka pulsvärmare men usch näää nu har jag sticka så många sådana så man blir lite less på dom. Tråkigt väder har det ju vart hela helgen usch o fy!


Imorgon kl 13:00 är det dags igen med KBT jag tycker inte man gör annat än springer där men det gör väl någon nytta kan jag tro.


Hoppas att alla mina bloggvänner har haft en trevlig helg.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards