~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under januari 2009

Av Cina - 21 januari 2009 09:24

Att samtala med en vän är i själva verket

ingenting annat än att tänka högt.


Av Cina - 20 januari 2009 21:21

Idag fick jag ett mms på min mobiltelefon. Och det var från mina andra son Johan som befinner sig i Phuket Thailand med sin sambo. Han hade köpt en väska till mig av märket D&G =Dolce & Gabbana ja den är ju naturligtvis inte en äkta för dom kostar ju flera tusen. Men jag är glad över denna. Väskan är väl påväg hem imorgon tror jag el torsdag.

Så här ser den ut iallafall....


Har inte hänt så mycket här annars idag jag går på sparlåga sedan igår!

Snöat har det gjort iallafall.


Önskar alla bloggvänner GOD NATT!!!

Av Cina - 20 januari 2009 09:42

Klicka för mer information om detta ordspråk! Lycklig är den som på sin ålders höst

 har kvar en trött och trofast vän.


Av Cina - 19 januari 2009 22:01

Ja idag var det då dags igen för min KBT jobbigt som vanligt man är tom i huvet efteråt. Skulle vara där kl 11:00 och 12:10 var jag klar så då åkte vi ut till Hälla för jag skulle köpa en ny klösmöbel till mina kissemissar men när vi kom dit så hade dom den inte hemme men den skulle komma imorgon så vi får åka ut o hämta den då istället. Sedan in på Europris och köpte garn och efter det till min son för att hämta lite räkor som jag köpt áv honom. Och sedan var det Maxi som gällde o fytusan va trött o irriterad jag var när vi skulle handla. Var inte så mycket folk men jag upplevde att hela affären var full med folk. Usch vi var inte hemma förrän vid 14:00. Men då var jag snurrig i hela huvet. Det blir för mycket när jag har vart på KBT för man är ju som sagt tom i huvet efter det.

När vi kom hem så plockade Håkan in allt vi hade handlat. Jag kokade kaffe för jag var jätte sugen på kaffe då. Ringde sedan mamma och vi surrade lite om allt o inget. Lagade mat det blev hemlagat mos och ugnsstekt falukorv med fyllning. Sedan så tog jag kväller. Tycker att jag var förtjänt av det. Det är en dag imorgon oxå.


Har jätte svårt att komma in på vissa av era bloggar så fattas det en kommentar hos er så är det för att jag inte kommer in till er. Men jag försöker imorgon igen.


Det har kommit snö idag...=((


Sov gott alla mina bloggvänner.

Av Cina - 19 januari 2009 07:55

Klicka för mer information om detta ordspråk! Den som söker efter vänner utan fel,

 kommer inte att få några.




Av Cina - 18 januari 2009 15:26

Ja idag hade jag dragning på vem som får dessa pulsvärmare.

Det är 24 st som gärna ville ha dom. Men nu har jag dragit en vinnare. Och den som vann ser ni här!!!!

Så dessa pulsvärmare kommer att gå upp till Norrland!!!

Jag säger bara

Hoppas du får glädje av dina pulsvärmare.

Maila mig din adresss så sänder jag dom imorgon måndag!!!


CORINA HITTAR NI HÄR.

GRATTA HENNE GÄRNA.


STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED!!!!

Av Cina - 18 januari 2009 07:47

Klicka för mer information om detta ordspråk! Vissa männskor gör

världen speciell bara genom att vara i den.


Av Cina - 17 januari 2009 21:34

Näää nu tycker jag det börjar likna anka, inte tusan var Robert Wells kör sämst idag. Tyckte dom hade en jäkla driv. Tycker nog att Magnus kör skulle ha åkt ut. Ojojoj så det vart nu.



Idag har vi haft fikagäster det var trevligt. Annars har dagen lunkat på i sin vanliga takt. Imorgon ska jag följa med min väninna Karin o städa ur huset de bodde i innan de kom hit till stan.


Ha en fortsatt fin lördagskväll!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards