~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Cina - 4 februari 2009 18:05

Idag har det vart så ruggigt här hos mig. Jag har frysit hela dagen ända in i benen usch så obehagligt det är. Så idag fick det blir en stickar dag. Så här långt har jag nu kommit på bakstycket. Är 2 cm från halsavmaskningen.

Den kommer att bli så söt när den är klar tror jag ialalfall.

Stickar den lite för stor men det är bara för att "gullhönan"

skall kunna ha den längre, annars att växa i.

Hon blir ju 3år i sommar men jag stickar till 4 år.

Det blir nog bra.

Så här söt är "gullhönan"




Ikväll blir det att kolla på tv Semestersvenskar och Made in Sweden.


Hoppas alla min abloggvänner får en fortsatt fin onsdagkväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards