~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Cina - 7 februari 2009 21:59

Jag har fått denna award av Anki..... Vilken överraskning!!!

Tusen tack!


The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

Skickar vidare till:

Monica

Ruth

Gerty

Marianne

Lena

Av Cina - 7 februari 2009 16:41

Usch så ont jag har haft/har i magen, det känns som tarmarna hänger ut därbak. Gör ont i baken även när jag sitter...=((  Har sprungit på toan i 2 dagar nu. Men bara 1 gång idag. Fattar inte vad det är för fel, kanske magsjukan men jag mår inte illa. Utan bara ont i magen. Ja ja det går väl över det finns de som har det värre än jag.


Var iallfall ut på Hälla idag på fm och handlade lite och då passade jag på att köpa mig en tunika. Det är flanell i den såååå mjuk och skönt. Jag tycker det vart snygg och den passar ju bra till jeans. Så här ser den ut.

Billig var den oxå 149:- det passar min budget...=))

Funderar lite på om jag skall ta o skicka efter lite ur Cellbes katalogen men jag får se hur det blir med den saken. Gillar ju inte att gå i affärer och då är det bättre att skicka efter. Och det jag brukar skicka efter just därifrån passar perfekt, ett enkelt sätt att handla på för mig.


Jag har nu gjort dillkött men jag hoppar över det och tar en kopp te i stället för att skona magen. Håkan och grannen Lena får äta det. Lena får ju mat varje dag av mig så hon blir nog glad idag när det är dillkött.

Hon köper ju bara sina frysna färdiga lådor.

Hon är ju inte så frisk så hon orkar stå vid spisen. Hon har ju haft hjärnblödning och har sviter efter detta. Och jag är glad att jag kan hjälpa henne med lite mat. Ja sånn är jag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin lördag.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards