~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Cina - 19 mars 2009 15:07

Fösta ska jag tala om att det gick hur bra som helst med pappa igår när mamma var på bingo. Vi skoja o skratta och så var vi ute och åkte oss en liten tut plus att vi kollade på tv. Vid 21:00 var pappa trött och jag fixade honom för natten och han somnade så skönt och han tackade för dagen.

..................................................
............................................


Imorse när jag klev upp och kanske hade vart vaken i 15 min så ser jag att det bli alldeles gult i köket o jag tänkte va e det nu då o så tittar jag upp då står ambulansen utanför mitt köksfönster o jag tittar ut o så ser jag en till ambulans står bakom den andra och jag vart så rädd så jag väkte Håkan o sa att nu är Lena (våran granne mitt över) sjuk för nu är ambulansen här. Men så kom jag på att Lena har ju en granne på 57 år som är sjuklig så jag sa att det nog var han som var sjuk o mycket riktigt visst var det så. Men dessvärre var han död. Han har precis kommit hem från sjukhuset 14 dagar sedan ungefär han kom hem. Då hade han ramlat utanför våra förråd för benen bar han inte och han hade vatten i lungorna när han kom in på sjukhuset. Sedan när han kom hem fick han hemtjänst och så kom de med mat till honom från kommunen för han slarvade med det o det kan man inte göra när man är diabetiker. Mannen dog inför ögonen på tjejen som kom från hemtjänsten så hon var helt för krossad här ute. Och det kan jag förstå hon fick nog en chock. Men nu har dom vart och hämtat mannen. Fast jag har nu lite problem med att han har ju en katt som heter Oskar o vem  tar hand om honom skall det bli en vildkatt av honom. Jag hoppas innerligt att mannens syster tar han om Oskar. Ja detta var ju lite oslustigt o man ser hur fort det kan gå.


..................................................
.............................................

Vi har även vart ut o storhandla idag på Maxi så nu är förrådet påfyllt igen.

Jag hittade en fin jeanskjol till mamma för en billig peng. Den är mörkblå ser nästan svart ut på bilden men det är den inte. Tycker att den var riktigt fin och jag hoppas hon kan ha den.


Solen skiner och fåglarna kvittrar men det blåser faktiskt riktigt kallt tycker jag! Hoppas alla mina bloggvänner och läsare har det bra!

Av Cina - 19 mars 2009 14:44

KOSMETIKA PÅ NÄTET


Jag kan varmt rekommendera detta!!!



Klicka på loggan så kommer du till hemsidan.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards