~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Cina - 9 april 2009 07:45

Ja går fick då mamma komma hem hon är utskriven från sjukhuset och DR hade pratat med mamma och sagt att han ville skicka henne vidare till Uppsala på en undersökning och det är väl helt i sin ordning. Men att den lilla ärtan hon har i huvet kan var en medfödd deffekt för det finns ingen cancer någonstans i mammas kropp. Alla prover visar bra värden. Så nu får mamma vänta på tid till Uppsala som jag tror kommer att ta iallfall till maj. Hon får äta Betapred ett tag nu hon tar 6 tabletter 2 ggr om dagen.

Och hon pratar mycket mycket bättre och jag tror även hennes tal kommer att fixa sig. Ja tror att mamma gott in i väggen och det är regält men det är min tro + många med mig. Men som sagt nu är hon hemma och nu får hon ta dagen som den kommer. Mina systrar hade vart hemma hos mamma igår och planterat lite blommor och sedan hade dom tvättat åt mamma. Känns skönt att vi är så många som kan hjälpa till.



Idag skall vi då åka till pappa och vi hade tänkt ta med pappa hem till mamma under eftermiddagen synd att det regnar idag oxå men man vet ju inte det kan ju ta o skina upp till eftermiddagen. Pappas DR hade vart på Rosendal igår och nu har han konstaterat att pappa har parkinson så han ska få medicin mot det. Känns skönt att han kanske slutar att skaka lite ialla fall. Alla ska få sina påskägg idag så dom har lite godis under långhelgen.


ÖNSKAR ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH LÄSARE EN FIN SKÄRTORSDAG.



KLICKA HÄR OM DU VILL RÖSTA PÅ MIN SIDA




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards