~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Cina - 18 april 2009 17:04

Idag har jag verkligen lagt ner hela min själ för att städa av hemma här. Jag har dammsugit och torkat alla golv och fixat o donat inför vår tjejträff imorgon. Så nu har ja sååååååå ont i mina armar så jag kan knappt skriva här på bloggen. Men men nu är det gjort, och fint vart det. Ni kanske inte tror att jag inte städar men det gör jag. Dammsuger gör jag ju flera ggr i veckan för allt katthår. Ja sedan har jag gjort smörgåstårta som vi ska äta imorgon för det tar ju sin lilla tid det vi skall göra imorgon. Smörgåstårtan kan ni se nedan.

Före garnering, bara tonfiskröra.


Eftergarnering, hackade kokta ägg , räkor, sallad, tomat, gurka, dill och lite citronmajonäs.


Va tror ni kommer den att gå hem hos mina kära tjejkompisar???


Idag har det vart en kall dag här hos mig solen har vart framme men den var inte så varm idag. Blåser nordanvind ....*brrrrr*


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin lördag.


OM DU TYCKER OM MIN BLOGG SÅ KLICKA HÄR.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards