~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Cina - 20 april 2009 23:16

att komma igång med blogg och jag vet att Bim skulle bli jätte glad om du gick in o hälsade på hos henne. Hon är en underbar kvinna i sina bästa år. Du hittar henne HÄR

Nu är det natti natti för mig!

Av Cina - 20 april 2009 19:21

Kära vän! Allt jag ber om är att Du håller detta inlägg i cirkulation. Även om det bara är en som kopierar så håller du lågan brinnande. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus.

Låt detta ljus brinna!

Av Cina - 20 april 2009 18:36

Ja idag skulle jag ju träffa Gunilla (KBT) utanför IKEA och vi skulle gå runt där. Mycket folk var det och jag vart lite svettig måste jag erkänna. Sedan skulle vi ta en fika och det gjorde vi. Vi pratade mycket om allt o inget i stort sett. Fika pausen gick bra. Sedan var kl snart över 12 och tiden var ute så då gick vi ut och så sa vi hejdå. Så ny tid på måndag igen. Och då får jag väl höra hur hon tyckte det gick.

..................................................
..............................................

Innan vi åkte hem så var vi in o handlade lite och jag sprang in på Lindex och köpte mig ett par svarta tights. Ser ut som lite tjockare strumpbyxor fast utan fot. Vet inte om jag ska ha jeanskjol o dom o sedan en tunika imorgon när Karin och jag skall ut på havet igen. Jaaaaa ni läser rätt jag ska till Åland igen o denna gång blir det av det vet jag redan.

Solen har vart framme hela dagen idag men där det inte var lä där var det kalla vindar tycker jag.

..................................................
..............................................

På Rosendal har en boende fortfarande magsjuka så inget besök ännu.

Men hoppas verkligen att man får komma till helgen och hämta ut pappa så han får lite luft. Pappa och hans rumskompis mår bara bra nu så de är ju friska. Visst man får gå dit men på eget bevåg och det är ju dumt för ingen av oss vill ju ha magsjukan nu. Så det är bara att se tiden an.


Önskar alla mina bloggvänner en fortsatt trevlig måndagskväll!


GILLAR DU MIN BLOGG SÅ RÖSTA HÄR


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards