~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Cina - 22 april 2009 20:00

Ja då var vi hemma igen. Resan har vart fin med god mat o dryck. Men ingen sol på hela resan. Bra dansband var det oxå Micke Ahlgrens och JIVE med JONAS NÄSLUND (kända från dansbandskampen) men åkte tyvärr ut.

Jonas är en före detta sångare från Mats Bergmans och han sjunger underbart. Lite foton kan jag visa blev inte många tagna för jag gillar inte att släpa på kameran. Så dessa är tagna med mobilen.

Kryssningsvärdarna Johanna och Per Nyberg taget uppe från!


Koskenkorva baren där Färjan Håkan jobbade tidigare. Han var ledig!!!


Maten vi åt tisdagskväll var fläskfile och vi vart serverade av ALFONSO.

Ni vet han som springer med tallrikarna....=))


Min favorit drink white russian som består av 4cl vodka
                        3cl kahlúa och mellanmjölk och en massa krossad is.


Och så en bild på min bästa vän Karin.


Ni som funderar om jag ska vara med på TV så är svaret NEJ. Det håller på att filma fortfarande och jag har fått förfrågan 5 gånger nu men jag har vänligen och bestämt tackat NEJ.

Nu skall Cinderella lägga upp på docka den 29 maj och kommer åter 19 juni.

De ska rusta taxfree shopen och lite annat på båten.

Så nu blir det ingen resa förrän tidigast i juni.

Denna resan var mycket skön och man har bara tagit det lugnt.

Imorgon kör det igång igen då skall jag åka till Köping för att hämta pappa på Rosendal för nu är magsjukan över för denna gång. Och så ska vi åka hem till mamma med pappa o ta en fika.


Rundvandringen hos er mina vänner gör jag imorgon när jag vaknar

orkar inte ikväll!!! Det tar på en "tant" att vara ute så här...hahahaha


Nu är jag trött så jag ska inte vara uppe så länge ikväll!


GILLAR DU MIN BLOGG SÅ KLICKA HÄR




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards