~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Cina - 24 april 2009 19:33

Idag var vi och hämtade pappa på Rosendal vid 12:45 och så bar det av i bilen. Vi åkte till Hjälmarekanal o kollade lite sedan så åkte vi till Kungsör och kollade i hamnen och där fikade vi. Och sedan vart det en glass oxå i solskenet. Det var ett underbart väder. Sedan så åkte vi till Arboga och tittade runt lite. Sedan åkte vi mot Kolsva vi var o kollade på min systers sons nybyggda hus men det var ingen där o jobbade så vi bara visade pappa vart Tobias o Anna-Karin skulle bo. Pappa tyckte det var fint men mycket sten som han sa. Sedan styrde vi kosan tillbaks till Köping och då var kl 15:45 och pappa var lite trött så vi åkte tillbaks till Rosendal. Innan jag gick så la jag pappa på sängen så han fick vila och han tyckte det var såååå skönt.

Sedan styrde vi kosan mot Västerås.

Nu har jag setat ute på altanen och stickat lite.


Här kan ni se lite bilder från dagen taget med mobilen.

Pappa äter bakelse och dricker kaffe.


Pappa äter en glass. Han älskar glass!!!


Pappa och Håkan i solskenet.


Lite båtar från hamnen i Kungsör.


Lite mer båtar på andra sidan hamnen.



Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin fredagskväll.



GILLAR DU MIN BLOGG SÅ RÖSTA HÄR.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards