~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Cina - 28 april 2009 20:14

Måste bara få visa er mina små mini tulpaner. Tycker dom är väldigt söta.


Sedan har jag dessa små flikiga påskliljorna dom är oxå jätte söta i mitt tycke.



Idag har det vart soligt o molnigt omvart annat men varmt. Setat ute o stickat lite så nu är bakstycket klart!

Sedan kom min mamma o syster förbi på en fika idag. Mamma hade vart till sjukhuset här i Västerås på en ögonundersökning. Allt såg bra ut. Så nu väntar mamma på att få komma till Uppsala på undersökning men det är ju inget akut så det tar nog sin lilla tid.


Fick en ny handväska och 3 st tunikor av mamma idag dom var så fina. Kanske jag fotar dom imorgon så får ni se.


Imorgon är det dags att ge sig ut o handla lite igen.


Hoppas alla mina bloggvänner och läsare haft en fin dag.


Tycker du om min blogg så rösta här!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards