~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Cina - 3 maj 2009 21:06

Nu är man lite dagvild igen. Idag så har jag vart väldigt lat. Har inte gjort så mycket mer än att städa på arbetsbänken. Och tvättat lite. Ja lagat mat har jag oxå gjort. Det vart fläskfilé idag men sås o potatis och kokta morötter, gele och inlagd gurka. Det var inte så tokigt smakade riktigt bra.

Lite kallt idag tycker jag. Hoppas att det kan komma lite regn inatt för nu är det snustorrt ute i rabatterna.


Inatt så har de brunnit här nära oss. Du kan kolla här tycker att detta är för bedrövligt att någon kan tända eld på detta sätt. Vad ska de stackrarna göra imorgon, inget jobb att går till och de handikappade inget jobb heller att gå till.  Kan bara hoppas att de får tag på de som gjord detta.

Så nu har jag *morrat* klart för idag!


Imorgon är det måndag igen och dags för KBT.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en bra o fin måndag!


Rösta på mig om du har lust!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards