~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Cina - 27 maj 2009 20:58

Ja nu har min bror och hans fru och jag vart upp till Uppsala och hälsat på mamma. Och jag kan säga att hon var mycket pigg och skrattade och var glad. Inget ont hade hon heller. Lite öm mitt uppe på huvet där de har gått in. Och fasen vore väl annars om man inte skulle vara öm. Talet tyckte jag var jätte bra men de har ju ökat hennes cortison från 12 tabletter om dagen till 32 tabl om dagen. På fredag blir det transport till Köpings lasarett för henne. Känns skönt att ha henne på hemmaplan om man säger så. Det är ju dock Pingst och Mors dag. Ja det var lite uppdatering!


Önskar mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin onsdagskväll.

Av Cina - 27 maj 2009 08:33

UPPDATERING OM MAMMA

Ja ringde igår vid 17 tiden och fick så prata med mamma och hon mår bra och inte hade hon något ont heller.Hon hade sovit gott sa hon. Hon verkade pigg men trött.



RINGDE NU PÅ MORGONEN

Och då satt hon och åt frukost.

Hon hade haft det jobbigt inatt för hon vart störd av de andra som låg på NIMA och det är klart det är ju en intensiv avdelning mycket spring o massa apparater som piper o tjuter.

Men det blir nog bra, hon blir ju flyttad till avd 85E idag efter ronden. Brosan och jag åker nog upp en liten sväng idag på em och ser hur det är med henne.

Av Cina - 27 maj 2009 07:37

Dagens regnbågskort är draget och det lyder.


ALLT HAR SIN TID

Acceptera att allt har sin tid

och låt var sak få utveckla sig i sin egen takt

och på sitt egna naturliga vis.

Om du håller fast eller driver på med vilja,

fördröjer du eller forcerar utvecklingen

och kanske till och med skadar resultatet.

Det som skall bli starkt och vackert,

behöver ett välutvecklat och kraftigt rotsystem.

Ge tid åt det som finns.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards