~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Lite nya foton på azaleorna....

Av Cina - 31 maj 2009 19:35

Idag har vi vart och hälsat på mamma. Hon mår bra, bara det att hon har så högt blodsocker 22,8 men hon får insulin. Detta beror på allt cortison som mamma äter. Det går bort sedan när hon får sluta med dessa tabletter. Avdelningen är ju inte den bästa hon ligger på utan det är avd 4 precis den som pappa låg på då förra året. Då skrev jag en insändare i tidningen om den avdelningen. Och frågan är ju om det inte kommer att bli en till insändare....*grrrrrrr* morrar lite. Kan ta ett exempel bara....igårkväll kl 20:15 kom dom in och sa att nu skall ni sova så drog dom igen persiennerna och sa godnatt. Undrar bara om man inte har egen vilja när man är patient. Tycker nog att man kan bestämma själv när man vill gå i säng. Ja det finns mer att säga men jag orkar just nu inte slösa energi på det.


..................................................
..............................................

Son och sonhustru vart här och snackat lite och jag fick en morsdags present som ni kan se nedan.....

2 kökshandukar och 2 grytlappar med katter på. Ni som känner mig vet att jag älskar katter.....Tack för detta.


Sedan måste jag åter igen få visa mina azaleor som nu slagit ut och de har sådana färger att det gör ont i ögonen o kolla på dom utan solglasögon.






Önskar min bloggvänner och läsare en fin kommande vecka!

 
 
gerty

gerty

31 maj 2009 20:05

Så gott att din mamma mår bra, och vilken fin present du fick, och dina blommor är så vackra

http://prilyckans

 
Monica

Monica

31 maj 2009 21:02

Det var inget vidare trevligt för din mamma att behöva sova så tidigt.
Jättefina blombilder du visar idag....

Helgen har varit toppenfin med skön värme och trevligt umgänge!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Christel

Christel

31 maj 2009 21:14

Ja de är verkligen vackra dina Azaleor.Men vad är det för ställe , inte kan de göra så mot din mamma och de andra hmmm, jävla sätt på ren svenska.
Kram
Christel

http://tantans

 
Ingen bild

cattha

31 maj 2009 21:53

håller med om att de ej ska behöva sova från de själva vill.
jättefina saker med kissar.
o blommorna är SUPERFINA brukar stå o stirra på dem.
ha de bra cattha

 
Calma

Calma

31 maj 2009 22:04

Hej vännen!
Vad fina azaleor,helt underbara,de kan du skicka hit om du vill,hihi.
Skönt när du skriver att mamma är bättre,men det andra du skriver är ej så "skönt",man tror ju bara inte att det existerar,släcka ner strax efter 20,hujeda,man blir rädd ritigt,.
Ja,bregotkakaorna e toppengoda, åt ngr st,resten tillsammans med bullar o sockerkakor,det for iväg till Sthlm,säkrast så,*L*
nu ska jag snart natta,
tokslut efter helgen,vi har haft lite småpyssel sas,
är bättre men ej bra,så vi får vänta ut skiten,hehe,
väl mött imorron,
värsta kramen,*L* från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

31 maj 2009 22:09

Man skulle tro att din mamma ligger på en småbarns avdelning, viket set :(

Så fina dina växter är med sina bländande färger, himla roligt.

Kram på sig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

31 maj 2009 22:09

Man skulle tro att din mamma ligger på en småbarns avdelning, viket set :(

Så fina dina växter är med sina bländande färger, himla roligt.

Kram på sig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

31 maj 2009 22:16

Jag pustar och stönar om vården Som det har blivit. Det är sorgligt.
Din blommor är otroligt vackra. Önskar dig också en bra kommande vecka. Kramar

http://www.steeperz.com

 
lillis

lillis

1 juni 2009 06:59

Hur har vården blivit.Fina azaleor du har.
Hoppas att det går bra när du ska på Kbt i dag
Kramar till dig

http://danslillis

 
agge

agge

1 juni 2009 11:42

men så gulliga morsdag presenter du fick. Jag gillar kissekatter jag med men jag samlar inte på dem.Jättefina kissar.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
love

love

1 juni 2009 16:55

Vad fin blogg du har!!

http://aik-.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

1 juni 2009 21:09

Men det var inte kul, att behöva sova kl 20..
Vilken annorlunda färg du hade på azalean.. aldrig sett innan.,
Jag undrar, det där Julträdet med röda bären, som jag köpte i julas..Du pratade om att du kände till det.. Kan man sätta ut det i trädgården?? Undrar såå, vet du??
Hoppas det blir bättre för din kära mor..
Kramkramen..

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Marketta

Marketta

1 juni 2009 21:11

Vilken behandling hon får där. Sova så tidigt när det är såhär ljust ute.

Kanonfina bilder du har på dina blommoer.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

6 juni 2009 20:27

Du tror att du kan fota va? Vad använder du för kamera egentligen? Stenålders?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards