~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Cina - 1 juni 2009 21:14

Ja idag har det vart soligt och mycket varmt ute. Men tyvärr dåligt väder resten av veckan. Håkan har hjälpt till att köra släpkärran idag när son o sonhustru flyttar in till stan igen.

Vid 14 i dag så var jag på KBT och det drog ut på tiden så hon var över 15 innan jag kom ut. Vi hade lite mycket att ventilera idag efter dessa 14 intensiva dagarna jag har haft. Nu får man hoppas att det blir lite lugnare känner att det behöver jag. Och det tyckte Gunilla också hon sa att jag fick i hemläxa att försöka göra något som jag tycker är roligt.....hmmm


Mamma mår bra och även pappa.


Har inte så mycket mer att skriva om idag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin måndagskväll.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards