~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Cina - 11 juni 2009 14:29

Ja nu är jag så arg så jag tror jag går i bitar snart! Ringde till sekreteraren på onkologen för att höra hur långt mamma står i kön för att få komma på besök. Och då svara mig denna trevliga människa att din mamma

 HADE TID IMORGON KL 8 MEEEEEEEN AVD 4 HAR RINGT OCH SAGT IFRÅN TIDEN......Och jag säger men det kan dom väl inte göra för mamma är ju hemma.

Ja men det står så här att tiden är avbeställd av avd 4 i Köping och nu finns inte den tiden kvar. Berättade att denna avdelning är en jävla avdelning och att jag vart i konflikt med dom tidigare. Hon råder mig att ringa till avd 4 och höra VARFÖR de avbokat tiden och sagt o gjort det gör jag.

En undersköterska svara o så säger jag mitt ärende o jag var arg o frågasatte hur tusan de kan göra något sådan här. Då säger hon att hon vill ha mitt telenummer så en sköterska får ringa upp mig för detta måste vi ju kolla upp sa hon. INGEN jävla sköterska har ringt ännu men jag förstår att de inte vågar ringa mig för jag har nog ett o annat o säga dom.

 Sekreteraren på onkologen ringde mig efter 20 min och sa att avd 4 hade ringt henne o dom hade inte ringt o avbeställt någon tid men

 VEM FAN ÄR DET DÅ!!!!!!?????

Det står på data skärmen på onkologen. Hon sa till mig att det är dom som gjort det men ingen vill ta det på sig.

Och nu sitter ja o funderar på om jag skall ring upp denna skitavdelning igen men skall jag verkligen slösa bort energi på det, det är min fråga. Ja nu har jag nog *morrat* klart för denna gång. Arg så benen skakar........*STOR SUCK*


 Mamma fick en ny tid på onsdag nästa vecka.


Ja nu skall jag svar åka ut till Maxi o handla lite och sedan åker jag till Köping. Jag kommer åter imorgon kväll o hoppas att jag är på bättre humör då....


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin torsdag.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards