~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Cina - 25 juni 2009 17:43

att jag har skrivit om att mamma och jag skulle åka till Bulgarien den 20/9.

Jag har iallafall bestämt mig nu för att åka. Jag har avbeställningsskydd men jag har resan kvar. Jag tänker åka med en väninna från Köping som heter Karin. Vi har vart vänner i massa år. Och har haft mycket roligt.

Eller hur Karin!!!????


Jag tror att man behöver komma bort och få ladda batterierna lite.

För när jag kommer hem skall jag börja arbetsträna.

Kommer hem söndagen den 27/9 och sedan börjar jag tidagen den 29/9.


Min bror och hans familj åker till Turkiet den 8/7 och blir borta i 14 dagar.

De hade beställ detta redan i vintras.


Carola och Christina (syrrorna) och Christinas man Rune

åker oxå till Turkiet den 1/8 och dom blir borta en vecka.

Jag fixade denna resa till dom igår.

Hade tur att det fanns något kvar.



Åter en het och varm dag.

KBT idag på förmiddagen gick jätte bra skönt att få

pratat av sig just nu.

Visst det är jobbigt och tungt just då men

efteråt känns det skönt.



Nu önskar jag alla mina älskade bloggvänner och läsare en fortsatt fin

torsdagskväll kanske bakom eller framför grillen vem vet!!!!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards