~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Cina - 12 juli 2009 22:33

Ja nu äär det klart vem som tog hem GULD KLAVEN i kategorin ÅRETS DANSBAND och det stod mellan Larz Kristerz, Lasse Stefanz och Scotts. Jaaaaa för mig var det ju bara ett band som kunde vinna.

Naturligtvis Larz Kristerz.

Och vinnare blev just detta dansband

STORT GRATTIS säger jag....

(lasse stefanz har tagit hem detta pris så många gånger så nu var det dags att lämna över det till någon annan)



Av Cina - 12 juli 2009 21:07

Usch idag har jag vart totalt utslagen och helt matt o ont i kroppen. Har inte gjort mycket idag. Jag lagade lite mat det blev fläskfile och potatis och sås och kokt blomkål idag. Men jag petade i mig lite iallafall. Sedan vart såååååååå trött så jag la mig på soffan o skulle kolla lite på tv men ögonen ville inte hålla sig öppna så jag sov nog i en halvtimma och det brukar jag verkligen inte göra annars om dagarna.


Det har vart sol och regn om vart annat här idag. Så i vår tidninga att det var översvämmning nere på stan i ett parkeringshus. Ja fytusan så mycket vatten vi fårr nu. Kan räcka ett tag nu, tror att det skulle bli sol o varmt här uppe på onsdag. Får väl hoppas att det stämmer då. För på onsdag fylle min väninna Monica 55 år och då hade jag tänkt att vi skulle åka och gratta henne. Jag även Sari och Partiks helgbarn NATALIE fyller år den 15 men hon är ju med Sari och Patrik till Öland de åkte igår och ska vara borta 14 dagar.  Ja tänk hon är tvilling men brosan hennes fyller den 14 och hon den 15 lite roligt faktiskt.  Och 15 år fyller hon nu.  Patrik och Sari har haft henne som helgbarn sedan hon var 12 år. Tiden rusar iväg.....


Nää nu önskar jag alla mina bloggvänner o läsare en bra kväll.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards