~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Cina - 13 juli 2009 21:32

Ja då var mitt lill ahjärta undersökt. Men jag kan ju tycka att denna DR som gjorde detta var lite konstig iallafall. Undersökningen tog en halv timma. Och han sa bara kan du flytta armen lite. Och sedan när det var klart så frågade jag hur det såg ut och då var svaret det får du redan på av den DR som skickat remissen. Jaha sa jag och sedan gick han ut. Jag låg med ryggen åt skärmen så jag såg inte ens hjärtat men jag hörde hur det slog iallafall. Sedan gjorde han så illa mig han tryckte grejen så hårt ner i mitt bröst så jag har faktiskt ont nu. Och jag var knallröd över hela vänster sida. Han var hårdhänt om jag säger så. Så jag är inte så mycket klokare idag. Bara att vänta och se vad som står i brevet eller om min husläkare ringer. Hon kanske har semester vem vet det. Ja det känns iallafall skönt att denna undersökning är gjord. Nu inväntar vi den andra som jag är lite rädd för. Men men den ska väl göras kan jag tro.


                                           *******************************


Idag har vi haft en solig och fin dag. Lagom varmt för min del. Imorgon tror jag att jag ska baka lite bullar hittade ett recept i en tidning idag och bullarna ser så himla goda ut. Måste bara prova och smaka om de är så goda som de ser ut.


Hoppas solen har strålat på alla mina bloggvänner och läsare idag....

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards