~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Cina - 15 juli 2009 21:00

Idag har vi vart på 55-års kalas i Kolbäck. Monica min väninna fyllde 55 idag. Vi vart bjudna på god smörgåstårta och sedan kaffe och vanlig tårta det var super gott.

..................................................
....................

När vi åkte därifrån vid 4-tiden så åkte vi ut till Rusta för då fick jag för mig att jag skulle köpa ett par skor till. Jag köpte ju tidigare i år men de börjar ta slut. Sagt och gjort jag hoppa in på Rusta och köpte 2 par nya.

Sedan hem och släppte ut katterna på altanen. Och sedan vart det ett sådant oväder det började blåsa och vart svart på himlen. Ja trodde träden skulle komma upp med rötterna. Det kom lite åska och massor med regn.

Men just nu tror jag det håller uppe.

..................................................
.............

Nu till något helt annat.

Jag funderar ibland varför vissa människor är så ironiskt elaka.

De måste ha ett himla tråkigt liv efter som de är så hemskt ironiska och elaka. Ja fattar inte hur man kan vara så.

De måste sakna något i sina liv eller är de missnöjda med livet i det stora hela......

Varför inte glädja varandra istället!!!???

Säga positiva saker och inte bara elakheter o ironi.

TÄNK POSITIVA TANKAR!!!!

Ta vara på livet det är för kort för att gå och vara elak.

Själv har jag gått igenom en hel del i mitt liv

men inte tusan är jag är jag bitter för det.

Näää istället är jag den jag är.

Och jag tänker ta vara på mitt liv i både glädje och sorg.







Av Cina - 15 juli 2009 08:15

Ja idag fyller Patrik och Saris helgbarn NATALIE 15 år. Hon är med Patrik och Sari på Öland så vi här hemma får GRATTA henne på detta sätt i stället.



GRATTIS PÅ 15-ÅRSDAGEN GUMMAN.

VI ÄLSKAR DIG DET VET DU!!!!!


Ha en bra dag och hoppas att du får fina presenter

 och en god smarrig tårta!!!!


KRAMEN GUMMAN!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards