~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Blir blandad kompott idag......

Av Cina - 22 juli 2009 16:06

Idag blir det lite blandad kompott idag.


Vi tar Dr först.

Jag satt och vänta på att hon skulle ringa mellan 8 - 8:30 men inte fan ringde hon heller. Jag väntade till halv tio då ringde jag o frågade varför hon inte hade ringt. Men fick svaret att jag var ej uppsatt på DR:s ringlista. Konstigt sa jag för jag ringde ju igår och personen satte upp mig på listan. Hon hörde nog att jag var mycket irriterad så hon sa hon kan ringa dig på fredag näää sa jag det funkar inte för mig. Ja då kan hon bara ringa på måndag då sa hon. Ja jag får väl nöja mig med det då.

Så jag tackade och la på luren. Sedan tog jag på mig och åkte ner ett ärende till affären och när jag kommer hem så har hon ring men skulle återkomma.

Och det gjorde hon.

Så nu vet jag vad som felar på mig.

Jag har då en hjärtsvikt och så måste jag undersöka mina kärl i benen med ultraljud för de finns säkert förträngningar där eftersom jag sväller så i benen. Dom är ju normala när jag stiger upp men sväller efter ett tag igen. Men detta får jag vänta med tills min DR Magdalena kommer åter v 34 fick en tid till henne den 20/8 så man får vara glad för det.


.................................................



Men nu till något helt annat

Var ute och fotade lite i min lilla täppa idag när solen skiner så fin.

Och här nedan kan ni se resultatet.

Denna kruka med violer och murgröna och påskliljor fick Håkan när han fyllde år den 1 april är det inte konstigt att de står sig ännu.....


Mina rosor som heter THE FAIRY blommar hela sommaren och ända till frosten tar dom.


Luktärtor som mamma hade satt, de tog jag hem.


Håkans hängjordgubbe med massor med jordgubbar.


En av blomlådorna. Har en till likadan på andra sidan.

 Blommar som attan gör dom dessa hängpelargoner.


Ja nu har ni fått kompotten så nu önskar jag alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin onsdagskväll.

 
 
E-K

E-K

22 juli 2009 17:37

Bra att du fått besked, ovisshet är fruktansvärt.
Så fina blommor du har.

Bamsekram

http://www.steeperz.com

 
lillis

lillis

22 juli 2009 17:41

Oj, så mycket fina blommor ni har och Håkans jordgubbar ser goda ut.Så bra att du har fått ett besked och att du får komma till din läkare
Kramar i massor

http://danslillis

 
Yvonne R

Yvonne R

22 juli 2009 18:04

Så bra att du äntligen fick besked och att du har fått en ny tid. Allt går bra ska du se.
Så jätte fina blommor du har, rosorna gillade jag!!
Ha en go kväll du också

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

22 juli 2009 19:51

Tur att du har fått svar i dag, du får vänta och se hur dom kan hjälpa dig. Tråkigtatt din tunika var så hiskeligt stor, du får sätta ut den åter till försäljning och hoppas att du får tillbaka pengarna. Roligt när växterna frodas i dina rabatter och krukor, riktigt fina, du har gröna fingrar du.
Kramelikramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

22 juli 2009 22:06

Så skönt för dej att veta vad som felas, det ordnar sej säkert till det bästa.

Fina blommor du har i din lilla täppa, tack för att du visar dom.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

23 juli 2009 08:23

Skönt med besked för dig. Alla fotar vackra blommor i sina trädgårdar, och blommor är verkligen vackra.....när dom lever :) Hos mig överlever dom inte och det beror nog på ett bristande intresse:) En sån tur att alla delar med sig av sina..kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
agge

agge

23 juli 2009 10:06

Vad bra att läkaren ringde till slut iallafall så att du nu vet vad som felas. Men att du ska behöva vänta så länge på att få det åtgärdat..
Vilka vackra blommor du har på din täppa. Jag har också jordgubbar och jag har faktiskt fått några jagmed...såååå goda.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

23 juli 2009 23:51

Irriterande att gå och vänta på ett utlovat telefonsamtal som inte blir av. Ja, försenat då i ditt fall. Men skönt att du fick svar till slut. Jag hoppas du snabbt ska bli riktigt kry igen.
Fina foton på de vackra blommorna,
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Marketta

Marketta

24 juli 2009 22:25

Fina bilder du har tagit. Skönt att veta vad som är fel, då kan man alltid få hjälp. Men trist att vänta på besked.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards