~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Cina - 3 augusti 2009 10:01

Ja imorse försökte jag avboka tiden på torsdag hos DR. Jag skall ju göra en undersökning i halsen eftersom jag är så himla hes. Och jag är såååå jäkla rädd när det gäller slagar o sånt som de ska ha ner i halsen eller i näsan. Tycker att sånt är väldigt obehagligt. Man får spykänsla och det gillar inte jag. Men SSK som svarade sa att du är så pass hes så du ska absolut komma hit för din hälsa är så viktig och det kan jag väl hålla med om att den är. Hon sa att jag inte behövde vara rädd för DR är så lugn och gör detta 15 ggr om dagen och att han var duktig men si det hjälper ju inte mig jag är rädd ändå. Tänk så pjoskig man kan vara. Jag har säkert gjort andra undersöningar som vart värre under min levnadstid. Men så fort det är något nytt som jag står inför så blir jag rädd och barnslig.......Ja ja nog om det.


********************************

Idag bär det av till Köping igen för jag skall skriva kontrakt på pappas boende kl 13:00. Sedan går jag upp och hämtar pappa så tar vi oss en sväng till Eskilstuna och Slagsta och köper oss en glass.

Då blir han så glad för som ni vet så älskar han glass.


Ja så ser min fortsatta dag ut!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin måndag



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards