~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Kontraktet är skrivet.....

Av Cina - 4 augusti 2009 20:19

Ja då var kontraktet skrivet på pappas nya boende. Det blir nog jätte bra får vi hoppas. Lägenheten/rummet är stort går liksom i vinkel och så ljus och fint! När jag hade skrivit på så gick jag upp för att hämta pappa och han satt inne på sitt rum. Och så sa han när jag kom "äntligen så kommer du" då hade han setat och väntat för jag hade ringt för att tala om att jag skulle hämta honom. Han vart så glad och var på strålande humör. Solen sken och det var ju varmt och skönt igår. Vi styrde iallafall kosan mot Torshälla och Slagsta där dom har en mjukglass som är jätte god och känd vida omkring. Jag har smakat den. Men jag är ju ingen glass älskare så jag avstod igår. Men pappa fick en stor glass med grädde och jordgubbar och han åt med stor aptit. Sedan fick han kaffe men han tyckte det var ett dåligt ställe när dom inte hade en BULLE...=)) Min bror Christer och hans som Marcus och så syrrans pojk Andreas kom de oxå och dom åt glass alla.

Vi satt där ett bra tag och snackade om allt och inget. Sedan styrde vi kosan hem mot Köping. Och så var jag och lämnade pappa. Vi var ute i 2,5 timma igår och han var ganska så trött när vi kom tillbaks.

Sedan åkte vi hem till min bror och pratade lite om pappas flytt. Pappa ska flytta den 17/8 och då skall allt vara klart med möbler o sånt. Så idag har min bror och min andra syrras pojk Tobias flyttat möblerna som pappa ska ha. Det var ju snart gjort. Mina syrror är ju på semester i Turkiet de kommer hem på söndagmorgon.


Ja det var lite om hur dagen var igår.

Idag har jag nog bara vart lat. Håkan har dammsugit för jag har nackspärr vet inte varför men jag tror att jag spänner

mig när jag sover om man nu  kan göra det.

Solig och fin dag.

 
 
Monica

Monica

4 augusti 2009 21:55

Det låter bra att boendet för din pappa har kommit så här långt. Snart kan du koppla av och tänka på din resa till Turkiet som du så väl kommer att behöva.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

4 augusti 2009 23:23

Vilken mysig dag med pappsen och glassen. Kontraktet är klart, likaså snart möbleringen, sedan lägger det sig förhoppningsvis lugn och harmoni inom dig. En resa sitter fint för dig nu, bara vara dig själv och göra det du själv känner för. Allt reder sig till slut. Det hela måste kännas bra inom dig.
Kram och god natt vännen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

5 augusti 2009 06:31

Så bra att din pappas boende är som ni vill och att rummet är bra.Förstår att han tyckte om glassen den är ju bara så god.
Önskar dig en bra dag
Kramar

http://danslillis

 
Malin

Malin

5 augusti 2009 12:29

Hej! Är det på rosendhal din pappa ska bo? Bor precis brevid där och verkar vara ett lugnt och stillsamt ställe:) Kram

http://malin-88.bloggagratis.se

 
agge

agge

5 augusti 2009 13:49

Så roligt att läsa om hur din pappa får sina små stunder av lycka....

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards