~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Cina - 7 augusti 2009 19:48

Ohhh fytusan så ont jag har i min rygg. Usch o fy men det är bättre idag än igår för då kunde jag varken sitta, stå eller ligga. Man blir på så dåligt humör när man har så här ont.

Var ju meningen att jag skulle åka till pappa idag men min rygg tillät inte det. Så det får bli en liten sväng imorgon istället och förhoppningsvis så är det lite svalare för honom att vara ute oxå.

För idag har det vart riktigt otäckt varmt ute. Man kan ju nästan inte andas. Fast man ska väl inte klaga tids nog får vi vinter och kyla. Och då klagra man för det. Man är aldrig nöjd.......


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin fredagskväll

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards