~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Vart till läkaren idag........

Av Cina - 14 augusti 2009 16:23

Ja imorse ringde jag till vårdcentralen för jag stod inte ut med min onda rygg och jag fick komma 14:15 idag. Och jag fick träffa en gullig  underläkare som var väldigt noga och gick och rådfråga en annan läkare och jag vart undersökt i 40 min. Han tog sig verkligen tid med mig. Och ha uteslöt lungemboli nästan omgående och det tackade jag för. Jag var lite rädd att det kunde vara det. (lungemboli = propp i lungan). Eller att det var vatten i lungorna men det var inget av det så det var så skönt att få veta att det inte var något allvarligare än muskelinflamation efter alla spänningar jag haft/har så det var bara att gå till apoteket och hämta ut lite medicin och det vart pronaxen och alvedon forte så nu skall jag äta det så får vi se om det onda släpper. Men det hoppas jag verkligen att det gör. För detta blir man ju nästan tokig av att ha.


För en stund sedan så regnade det och det var verkligen stora droppar som kom. Men annars har solen vart framme hela dagen.


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin fredag!!!


JOHANNAS SMYCKEN

 
 
gerty

gerty

14 augusti 2009 16:41

Så bra att du kom till läkaren och fick lite medakomenter, så krya på dig och ha en bra helg

http://prilyckans

 
lillis

lillis

14 augusti 2009 17:32

Så skönt att du äntligen kom till doktorn,och nu hoppas vi på att du snart blir bättre
Kramar

http://danslillis

 
Ruth

Ruth

14 augusti 2009 21:36

Gott att du fick komma till läkaren så snabbt, nu slipper du att gå och inbilla dig det värsta, för det gör man. Tror att du snart blir bättre med lite piller och ta det varsamt.
Många kryapådigkramar !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

15 augusti 2009 10:33

Så bra att du har varit hos en läkare nu och fått något för din värk. Inte kul alls....Och så skönt att få veta att ens farhågor inte stämmer...Så bra när man får en läkare som man får fötroende för. Jag hade också en läkare som jag kände verkligen brydde sig om mig och tog sig tid med mig...Vid ett tidigare besök på vårdcentralen

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

15 augusti 2009 19:36

Så bra att du har kommit till en läkare, som också var bra. Du haft och har mycket runt dig så ta nu hand om dig själv, vila och ha det bara gott!! KRAMAR i mängder

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards