~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Cina - 15 augusti 2009 20:34

Idag blir det att visa hur långt mina vindruvor har kommit!

Dessa sitter under taket inne på altanen.

De är inte mogna ännu, sura som bara den....


Här kan ni ser hur vindruvsrankan slingrar sig inunder vårat

altantak.....sitter en massa klasar.

Hoppas ni kan se dom.


Min rygg vill inte ge sig utan det gör fortfarande ont.

Men hoppas att det snart går över.

Skalll ju till DR den 20/8 så då får jag ta upp detta igen.


Hoppas ni mina bloggvänner och läsare har haft en bra dag.


JOHANNAS SMYCKEN

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards