~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Pust och Stön

Av Cina - 18 augusti 2009 19:21

Imorse åkte vi ut och storhandlade och så var jag på apoteket och hämtade ut medicin och himmel o pannkaka så dyrt

det är med mediciner usch och fy. Men det är bra att det finns.

Fast jag fattar inte varför det är så dyrt. Jaja jag har nu betalt det.

Sedan var vi in på Maxi och handlade och det var inte alls så mycket folk men vilken tid det tar att handla nu för tiden usch säger jag bara.

Ändå är det så lätt med scanner.

Jaja nu är oxå skåpen o kyl och frys påfyllt.

Min rygg gjorde såååå ont när vi kom hem så jag trodde den skulle gå av. Har inte lyft något det gjorde Håkan men det gör ont bara av att gå.

Ja sedan hade jag tid för klippning nere på stan kl 17:00 och där höll jag inte på att komma ur stolen.

Jag är super nöjd med håret hon var jätte duktig hon som klippte mig. Har aldrig  vart dit så denna salong var något nytt för mig.

Såååå jag e sååå glad att jag hittat en frissa som fatta hur jag vill ha håret. Nu skall det bara i lite färg så är jag start klar till kryssningen på måndag.....=)) så det blir att göra det imorgon efter frukost.

Tyvärr så hade de inte den färgen som jag brukar ha så det fick bli mockabrunt denna gång.


Ja nu har vi oxå fått lite mat i magen så nu kan man ta kväller.

Regn och rusk här av och till under dagen.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra kväll!



Kolla in tävlingen på

JOHANNAS SMYCKEN

 
 
Monica

Monica

18 augusti 2009 21:18

Du har haft fullt upp idag ser jag.Hoppas att din rygg blir bättre tills du ska ut och resa på måndag.

Vi har haft ganska fint väder här idag med lite sol ibland.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

18 augusti 2009 22:13

Jag vet hur jobbigt det är att ha ont i ryggen. Jag fick avboka det senaste tandläkarbesöket på grund av att jag aldrig hade klarat att sitta i deras stol.
Jag hoppas du ska vara bättre till din lilla utflykt på måndag.
Kul att du är nöjd med din nya frissa.
Ha det gott & krya på dig

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

19 augusti 2009 06:52

Så skönt att du hittat en frissa som du är nöjd med.Hoppas att ditt onda i ryggen snart går över
Ha en bra dag
Kramar

http://danslillis

 
Corina

Corina

19 augusti 2009 08:35

Medicin är dyrt, tack och lov för högkostnadsskyddet. Det gör ju trotts allt en hel del om man har många mediciner. Min mamma skulle aldrig ha råd med sina mediciner om högkostnadsskyddet inte fanns, likdant med maken min ! Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Ruth

Ruth

19 augusti 2009 09:33

Prisar mig lyckligt över att jag förhållandevis är så frisk så jag slipper hämta medeciner på apoteket, men man vet aldrig vad som komma skall. Härligt att bli nöjd när man har varit hos frissan, håret är ju alltid en huvudsak :) Hoppas ryggen ger vika på sitt onda tills du skall ut och resa, hur blir det annars ? dagarna går snabbt. håller tummar och tår för att du snart är frisk.
Krya på dig vännen.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

19 augusti 2009 10:25

ja du det är inte billigt att bli sjuk inte....Läkaren kostar och sedan om man har otur så kostar medecinerna också.....Och kostnaderna för läkarbesök och medeciner ökar med åldern har jag märkt...grrrr....
Du verkar ha haft full upp fast du inte är bra.....tycker att du ska vila istället för att fara runt som du gör

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

19 augusti 2009 12:22

Roligt när man är nöjd efter frissa-besöket, själv skall jag klippa mig på fredag.
Hoppas att ryggen är bätre!
MÅBRAKRAMAR

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards