~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Cina - 20 augusti 2009 15:36

Ja i morse var jag till DR och det tog tid idag vill jag lova var där 9 och kom ut 10:10. Vart lite prat och lite prover och sedan berättade hon att

JAG HAR INGEN HJÄRTSVIKT!!!

Lycklig jag vart.

Utan den där vänsterkammare som hade

 lite tjock vägg det var inget farligt.

För hjärtat e ju en muskel och jag har ju gått med högt blodtrycke ett tag innan jag visste att jag hade det.....så har hjärtat blivit lite tjockare i kanten eller hur skall jag säga........hon beskrev det som så att när man tränar så får man muskler och detta var samma sak fast det har blivit av mitt höga blodtryck.

Men mitt blt ligger bra nu sedan 2 år tillbaks.

Idag hade jag dock lite högt 142/80 men vi hade talat lite om att mamma hade gått bort och hon sa att när man talar om sånt så ökar trycket lite. Alla provaer var bra.

 Min rygg är lite ond men det var en muskel inflamation jag hade så jag skall äta dessa tabletter till det går över och idag känns det mycket mycket bättre är alltså på bättringsvägen.


******************************************

Imorgon kl 9:30 har vi urnsättninga av mamma.

Skönt att det blir gjort nu så man vet vart hon finns

och att man har en grav att gå till.

Så jag hoppas att vi får en solig förmiddag på kyrkogården.

Denna blombukett köpte jag idag för att sätta på mammas grav imorgon.

Visst är den fin!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin dag




Kolla in tävlingen på

JOHANNAS SMYCKEN

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards