~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Cina - 23 augusti 2009 19:36

Idag så styrde vi kosan till Köping för att

hämta pappa och åka oss en tur.

Vi var till Hjälmare Kanal och fikade.

Pappa glad och skojfrisk och åt både  bulle , bakelse och en glass.

Sedan köpte jag honom en riktigt färsk räkmacka

som dom gjorde medans vi väntade.

Tänkte han skulle äta den ikväll till kvällsfikat som dom får.

Ohhhh han slickade sig om munnen när han såg den.....


Pappa och Håkan ska till och fika.


Pappa hugger in på glassen!


Räkmackan han får ikväll ser mummsig ut!


*****************************

Min rygg är nästan bra nu sååååå skönt att slippa detta

onda nu när vi skall åka på kryssning imorgon.

Ohhhh det ska bli så skönt att åka o bara koppla av.

Hoppas på fint väder oxå.


Nu önskar jag alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin söndagskväll!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards