~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Ballongsprängningen gick bra..........

Av Cina - 25 oktober 2009 21:16

 Ja då vart det ambulans med blåljus till Uppsala för Håkan imorse.

De var tvungna att göra en ballongsprängning på honom.

Ha hade en ganska så stor hjärtinfarkt.

Men har mår kring omständigheterna bra.

De tog honom omgående när han kom till Uppsala.

Så vi ett tiden ringde jag upp dit o då var allt klart.

Han ligger nu på hjärtintensiven med lite olika dropp.

Och EKG-uppkoppling.

Och ett tryckförband över såret i ljumsken där man gått in

för att göra ballongsprängningen.

Händer inget oförutsett i natt så får han komma till Västerås imorgon.

 Och det får man väl hoppas på att det inte gör.

Är trött och fundersam hur detta ska bli nu.

Men har nu tänkt att försöka sova en stund.

Har vart vaken alldeles för länge nu.


GOD NATT!

 
 
agge

agge

25 oktober 2009 22:11

Men Gud vad jobbigt....Vilken tur att han kom i tid till sjukhuset och vi får verkligen hoppas att allt nu går som det ska, det gör det alldeles säkert, han är ju i goda händer nu. men hur mycket ska ni vara med om på så kort tid. Gumman jag tänker på dig ....

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

25 oktober 2009 22:33

Usch, vilken nervpers ni har varit/är med om, tänk så snabbt något kan ske. Hoppas nu att han snart är på fötter igen, måste det aldrig ske mera. Kramar om er båda !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

25 oktober 2009 22:42

Många saker i vårt liv sker mycket snabbt och de tråkiga har oftast en tendens att komma då vi minst anar det. Jag hoppas att Håkan ska få komma hem snart igen. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

26 oktober 2009 06:07

Vad skönt att ballongspränningen gick bra, nu håller jag tummarna att Håkan komma hem till Västerås i dag
Tänker på dig
Bamsekram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulta

26 oktober 2009 09:55

hoppas Håkan kommer tillbaka till V-ås idag.Tänker på er.Kram/Karin

 
caritha-

caritha-

26 oktober 2009 10:32

Hoppas och tänker på dig/er att allt går bra kram/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

26 oktober 2009 12:22

Oj då, vilken tur att han kom till sjukhuset så fort. Hoppas att allt går bra så han får komma till Västerås i dag så du kan hälsa på honom.

Tänker på ER!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

26 oktober 2009 13:43

Alltså Carina, Aaa nej kände jag direkt när jag läste. Det får väl snart vara slut med skiten. Det ena avlöser ju det andra. Känner verkligen med dig,
Ändå ska du vara tacksam för att din Håkan kände, hade smärtor så han kom under behandling.
Stig hade haft massor med så att säga "tysta" infarkter utan att ha någon aning om det. Det visade obduktionen.
Så mitt i skiten finns det ändå någon ängel som vill dig väl gumman.

Massvis med styrkekramar från mig.

http://eksvarld.bloggsida.se

 
gerty

gerty

26 oktober 2009 15:04

Hoppas att du snart får hem din Håkan, så bra att sprängningen fungerade

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

26 oktober 2009 17:13

Tycker så synd om er, både dej och Håkan. Det verkar inte bli nån ände på allt elände.... =( Men hoppas nu att han återhämtar sej skapligt fort o att ni snart mår bra igen. Har tänkt på er mycket nu när vi varit borta. Hoppas vi ses snart!
KRAMAR Matilda

http://www.mahuldao.blogg.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

26 oktober 2009 19:09

Vad skönt att din Håkan fick hjälp så snabbt! NU håller jag tummarna för att han återhämtar sig snabbt,så du får hem honom snart.
Stor varm kram!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

26 oktober 2009 19:16

Oj så jobbigt ! Men du ska se att det går bra. Vet vad du går igenom, har varit där själv. Det är inte roligt alls ! Du har honom hemma igen snart ska du se. Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards