~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Vart på sjukhuset o hälsat på.......

Av Cina - 27 oktober 2009 21:47

Ja idag har jag vart upp till Håkan på sjukhuset.

Var så bra så jag fick åka bil upp idag oxå.

Och Sari körde hem mig.


Ja Håkan mår bra igen , men han är lite blek om näsan och sedan är han ju trött

och det kan jag förstå att han är.

Men imorgon får han komma hem och det känns ju skönt men lite oroligt

att han ska få tillbaks det onda.

Fast man får ju lita på läkarna att de bedömmer rätt.

Han skall gör ultraljud och någon mer undersökning innan han får åka hem.

Så jag skulle tro att han kommer under eftermiddagen imorgon.


Innan vi åkte hem idag var Sari så snäll så hon körde mig o handla.

Lite tomt i kylen.

Och vi ska ju börja äta efter LCHF-metoden

Så det fattades en del.

Vi skall göra så gott vi kan tillsammans för att detta ska gå bra.

På torsdag så blir det en första promenad runt huset.

Så att han kommer igång ordentligt!

Och givetvis såååå hänger jag på så han inte rasr omkull.


TILLSAMMANS SKA VI FIXA TILL DETTA!!


Nu ska jag sova ögonen går snart i kors!


TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER NI GETT UNDER DENNA OROLIGA TIDEN......


 
 
caritha-

caritha-

27 oktober 2009 22:14

Skönt att allt går åt rätt håll kramen/caritha-.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

27 oktober 2009 22:43

Skönt att han ska få komma hem,hoppas verkligen nu att han ej ska få tillbaka detta! Ni kommer klara det galant .
Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

28 oktober 2009 02:23

Härligt att få hem honom. Två är starkare än en, så är det och dett blir bra, det är redan bra Kram

http://eksvarld.bloggsida.se

 
lillis

lillis

28 oktober 2009 06:33

Så skönt att du får hem Håkan i dag och det är klart att ni fixar både maten och rökningen,håller tummarna att allt går bra för er
Ha det gott
Styrkekram till er båda

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

28 oktober 2009 12:49

Kan bara säga, tack och lov att det har gått bra med Håkan.! Lycka till med LCHF-metoden.
Många varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

28 oktober 2009 16:52

Skönt att höra att han är på bättringsvägen ! Självklart kommer allt att gå bra,jag är helt övertygad! Kramis.

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 oktober 2009 20:44

Hoppas du har fått hem din käraste nu och att allt var efter omständigheterna bra på kollen som gjordes. säkert skönt att få komma hem till dig och sin egna säng. Tror med all säkerhet att ni fixar allt tillsammans, men att både sluta röka och banta samtidligt blir inte det mycket på en gång. Hoppas det snart kommer en lägesrapport.
En varm kram till er båda.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

cattha

28 oktober 2009 21:15

skönt att han hemma igen o va rädda om er nu båda två.
hör av er om de är nått.
cattha

 
Monica

Monica

28 oktober 2009 21:15

Vad skönt för er båda att Håkan har fått komma hem idag. Hemma är ju alltid bäst, även om han har blivit ompysslad på bästa sätt på sjukhuset.

Kram till er båda!

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards