~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Då fick hon äntligen sin piercing........

Av Cina - 30 november 2009 16:43

Ja idag har jag vart på stan med Natalie (min son o sonhustrus helgbarn)

Barn och barn hon är ju på sitt sextonde år.

Och för 2 år sedan så lovade jag henne en navelpiercing.

Jag tycker det är fint på unga snygga smala tjejer.

Så har jag frågat henne lite då o då när vi ska gå o göra det.

Men hon har sagt att hon ville göra det under vintern så det är

fint o läkt när det blir sommar.

Så i helgen när hon var här så bestämmde vi att de skulle göras idag.

Hon hade dessutom studiedag från skolan.

Så vi tog en sväng på stan o fixade detta.

Och jag sa till Natalie att jag vill inte se när de gör det.

För jag tycker att det är lite läskigt.

Natalie var nog lite nervös för det var jag.

Men det gick bra det var gjort på ett par minuter.

Och så här vart det!!!

Lite konstig bild har jag tagit...men ni ser ju iallafall att ringen sitter där...  

 

  

Hon är en modig tjej, jag skulle ALDRIG göra det.



**************** 

Grått och regnigt hela dagen idag.


Imorgon skall jag följa med en väninna till sjukhuset.

Sedan på onsdag är det Håkan som ska till sjukhuset.

Och på torsdag e det jag som ska på KBT.

Ja hela veckan är nästan uppbokad.

Men det är tur man har något att göra dessa trista grå dagarna.


Ikväll blir det att spana på Ullared inte mycket att se

men lite att koppla av till iallafall.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin måndagskväll

 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

30 november 2009 17:22

Här var det juligt och fint. Vet inte om jag skall julpynta min blogg i år, har planer på att lägga ner den. Mitt huvud är tomt som en tom plåtburk.
En så modig tös du har varit iväg med i dag, skulle själv inte vilja / våga sådant.
Ha en fin kväll i Ullared hehehe, har inte sett ett enda program i den serien.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

30 november 2009 17:24

Glömde gratulera dig till vinsten hos Corina, hurra hurra, hurraaaa !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

30 november 2009 18:51

Aj, aj, aj! Så ont det låter. Personligen skullejag aldrig våga pierca mig, inte ens om jag var ung och slank och vacker som en dag. Hoppas hon kommer att gilla sin nya kropp ;)

Ullared, Simon & Thomas och Fagervik - snacka om att vara kluven. Tur att vi har två videoapparater *fniss*
varmaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

30 november 2009 18:56

Vad modig hon är flickebarnet skulle aldrig våga. Är det i morgon du ska följa med K till läkaren?
ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

30 november 2009 19:30

Det var en fin present tjejen fick och jag håller med dig om att en navel piercing ska sitta på rätt mage…
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Monica

Monica

30 november 2009 21:08

Pierca mej skulle inte jag göra, men jag är ju heller ingen ung tjej.......
Du har program för nästan hela veckan ser jag.

Jag har sett programmet om Ullared nu och tycker att det är ganska trevligt, sämre har man ju sett.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

30 november 2009 22:01

Så fint och juligt det var här

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Sonhustrun

Sonhustrun

30 november 2009 22:02

Ja du nu är hon stolt som bara den när hon fått den äntligen...=)

http://frufiona.wordpress.com

 
Malin

Malin

30 november 2009 23:16

Fint med navelpiercing! Jag tog ju i tungan och tror nog det var snäppet värre! Tyvärr fick jag ju ta ut min då jag vart sjuk i samma veva,alltså fick en vanlig förkylning! :) Men nån dag ska jag återigen ta i tungan,det är diskret och vackert!
Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

1 december 2009 09:59

Skulle aldrig heller göra detta, räcker gott med hål i öronen tycker jag :) Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
agge

agge

1 december 2009 10:45

Så modigt gjort. Tycker att det är läskigt med navlar skulle aldrig fixa något sådant på mig själv...

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards