~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Cina - 1 januari 2010 20:45

På nya året 2010.

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton, själv låg jag i sängen vid 23:00

orkade inte vara uppe.

Hörde alla dessa förbannade raketer som folk skjuter.

Tänk om de kunde förbjuda detta otyg.

Synd om alla djur som är rädda.

Mina katter kryper undan o tycker inte om detta.

Jaja nu är det över för denna gång.


Skönt att det snart blir vardag igen och allt återgår till det normala.


*************
Imorgon skall jag ner till Telia och höra av som felar med min mobil.

Har ju väldigt svårt att vara utan den....=))

Sedan skall jag även gå in till optikern o höra om man kan

sätta in dessa glas jag har i mina glasögon i en annan båge.

Dessa vingar som sitter på glasögonen gör mig illa på näsan.

Har stora kliande röda såriga sår där.

Annars så får jag väl köpa mig nya för så här kan jag inte ha det.

Men det kostar ju såååå förbaskat mycket.

Ja vi får se hur det blir med saken.


******************


Ikväll har en mycket kär vän ringt vid namn RUTH

Vi har så mycket att prata om när vi höres av.

Tänk Ruth vi har aldrig träffats men ändå känns det som om

vi kännt varandra i massa år.

Ruth bekantskap kom när jag började med att göra

hemsidor år 2005.

Ja åren går och vi med dem.

TACK FÖR ATT DU FINNS RUTH.

Mina hemsidor har jag tröttnat på att sitta o fixa med tyvärr.

Men man vet inte kanske det blir ändring på det en dag.

Som det känns nu så får dom ligga o se ut som de gör just nu.


Nu önskar jag alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt kväll.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards