~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Det blir en ny DOFT.....

Av Cina - 18 januari 2010 11:02

Ja nu har jag funderat o funderat och har kommit fram till att det

får bli en ny DOFT till mig som en belöning för jag slutat röka.

Det blir ju 9 veckor imorgon.

Håkan har vart rökfri 12 v nu.

Tycker att vi båda vart superduper duktiga.


Ja snart bär det ut på havet ska bli riktigt roligt att få komma iväg ett dygn.

Se lite annat och framför allt lyssna på CAVALKAD.


Lite lätt snöfall här hos mig och -1,3 grader.

Hoppas det inte blir mer snöväder för jag tycker inte om 

att vara ute i trafiken när det är sådant här väder.


Nu får ni ha det så bra ses imorgon kväll.

Bussen kommer in vid 18 tiden om vi inte äör försenade på något vis.


Ha det så gott alla....=))

 
 
Gittan

Gittan

18 januari 2010 11:26

JA
Ni har båda varit jätte duktiga ..
Köp nå fint till Håkan osså :)
Ha nu en Underbart trevlig resa..

Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzz

http://skogsfrun52sliv.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 januari 2010 11:59

Ni har varit jätteduktiga bägge, skönt att vara rökfri
Tycker att du ska köpa dig en ny doft som belöning
Ha en trevlig och bra resa
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

18 januari 2010 15:29

Hoppas att du får en trevlig resa. Cavalkad känner jag bara till namnet på, men har kanske hört dom på radion någon gång.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

18 januari 2010 16:53

Ha det gott själv och en härlig resa:)

http://yvonne.bloggagratis.se

 
agge

agge

18 januari 2010 19:26

Ha så roligt.....

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
e-k

e-k

18 januari 2010 20:44

Ett stort grattis till er, det äår en stor prestation att sluta röka.

Ha en trevlig resa, Cavalkad är jättebra

http://www.steeperz.com

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

19 januari 2010 15:39

Hoppas resan blir jättelyckad och att du kommer hem med något fint både till dig och Håkan - det är ni mer än värda!
Varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

19 januari 2010 20:20

Ni är redigt duktiga ni 2, en fin present är ni båda värda. Hoppas det blir en fin tur ute på vågorna "Hej och hå, på böljan den blå"..

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards