~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Cina - 4 februari 2010 19:02

Ja idag har vi tagit avsked av våran kära granne Lena.

Det var lite jobbigt faktiskt men det var fint!

Enkelt precis som hon ville ha det!

Bårtäcke och bara 4 buketter blommor runt kistan.

En kille och tjej i 17-årsåldern spela och sjöng 2 sånger.

Var jätte duktiga och det var så fint.

En psalm och sedan talade prästen lite om Lena.

Det tog 45 min i kapellet.

Sedan var det dricka o smörgåstårta och kaffe o kaka på Gaggeskagården.

Det var mycket gott och vi hade en trevlig stund med de anhöriga.

När vi åkte hem så snöade det så man såg inte vägen.

Flingorna vara STORA som papperslappar och de föll tätt tätt.

Gick nästan inta att köra o fytusan sååååå rädd jag var.

En olycka med 3 bilar inblandade var det på vägen hem.

Glad att jag kom helskinnad hem.

JAG HAR ALDRIG I MITT LIV SETT SÅ STORA FLINGOR DET ÄR SÄKERT.

Folk som var ute o gick såg ut som snögubbar.

Kom nog 1 dm på en kvart.......=((

Näää nu får det vara slut på detta tycker jag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin torsdagskväll.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards