~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Cina - 7 februari 2010 14:20

 

Ja mitt köksbord pryds av tulpaner varje dag.

Köper nya om det behövs varje fredag.

I fredags köpte jag dessa och de har massa knoppar så det 

är flera blommor på varje kvist.

Ja är verkligen en tulpan älskare. 


Idag är det en solig men kall dag -10,7 imorse.

Just nu -5,7 och solen skiner fint.

Solen värmer där det är lä.

Fåglarna kvittrar i högans sky.

Vi hade tänkt åka ut till Björnön en sväng idag men

jag mår inte så bra i min mage så jag vågar

inte vara så långt ifrån en toalett.

Ja brukar ju ha vissa dagar som det blir så här.

Har inte så mycket att berätta, händer inte så mycket just nu.


Melodifestivalen fick vara för mig.

Kollade bara sista ½ timman INTE EN ENDA LÅT FÖLL MIG I SMAKEN.

Så jag bryr mig inte om denna uttagning!


Ha en fortsatt bra söndag vad du än tar dig för med!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards