~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Cina - 10 februari 2010 14:07

Ja idag var jag då ner på stan igen och lämnade in min mobil.

Hämtade ju ut den igår som sagt.

Och nu är det tredje gången som jag lämnar in den sedan 2/1-2010.

Sa till killen idag att jag vill ha en NY då sa han

jag kan inte ge dig någon ny idag för vi har avtal med

Sony Ericssson att mobilen måste ha vart inne på reparation 3 gånger.

Men nu är det ju tredje gången så är den inte riktig nu så

hoppas jag ju på en ny.

Men man vet ju aldrig vad TELIA hittar på.

Ja fick en låne telefon som är tung som en tegelsten.

Men den får ju duga nu under tiden igen.

Jaja nog om denna mobil, ni lär nog läsa mer om den.


*******************

Idag har det snöat hela förmiddagen här  hos oss.

Tycker nog att det ska vara slut snöat nu.

Men men vädret rår vi inte på tyvärr.

Blåste lite kallt tyckte jag.


Önskar alla en fortsatt fin onsdag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards