~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Cina - 19 februari 2010 18:59

Ja idag har vi vart på stan igen.

Håkan hade tid till synundersökning kl 12:40 och det tog en himmla tid.

Tror kl var vid 14 när vi kom därifrån.

Ha har ju inga glasögon sedan tidigare så därför tog det så lång tid.

Men som sagt så behövde även han progressiva glasögon så nu

har han oxå beställt sig 2 par.

Fast han tog ett par progressiva med mörka glas (solglasögon typ)

Vart inte så dyrt kostade 250:- mer att få färgade glas.

Så hela hans paket gick på 2645:- då fick han ju ett par gratis.

Ja så nu får vi se om han kommer att använda dessa...=))

Tror inte att han kommer att göra det....men det återstår att se.


****************

Idag var jag in o kollade upp min mobil på nätet jag kan

följa o se hur långt dom kommit med den o så.

Då står det att den är klar och att det blir en UTBYTESTELEFON.

Och då undrar ju man va det är.

Så när jag var på stan så var jag upp till Telia och fråga

om den möjligtvis hade kommit men det

hade den ju inte gjort.

Frågade då damen vad en UTBYTESTELEFON var

och om det var att jag skulle få en HELT NY.

Ja det vet jag inte svarade hon mig.

Så ska bli spännade o se vad jag får.

Men det är säkert en HELT NY får jag hoppas.


*******************

När vi åkte från stan var vi ut på Maxi o handlade och

fytusan va folk det var o snökaos och olyckor överallt.

E18 var helt avspärrad och låååååååånga köer.

Usch hur ska detta sluta.

Just nu säger dom på TV att vi här hos mig

kan få upp till 4 dm nysnö......men herregud ska snön nå över fönstren..=((

Men vädret kan vi ju TYVÄRR inte rå på så det är bara

ATT GILLA LÄGET!!!!


********************

Ikväll blir det att kolla på Let´s Dance.

Carina Da Silva sa på Förkväll att hon trodde

att Elin och Gudrun skulle stå på trappan ikväll.

Men det får vi allt se om det stämmer......


Ja önskar nu er en fin fredagskväll......

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards